14 octombrie 2011

Concurs!! (perpetuum goat)

Avertisment!Clip sec!
CLiP SEc!Secsecsec!

Acum,stau și mă gândesc,oare unde a plecat capra?Voi știți?Eu am un răspuns...Cine ghicește primeșteee eee...un cadou!! Da,am scris bine! Băi,nu știu ce să vă dau...sunt cam zgârcit cu banii,dar poate aveți încredere în gusturile mele în materie de cărți,și vă fac cadou una carte de citit.Pe lângă carte,puteți primi nuci,mere,dacă vreți..am balconul plin de ele,așa că vă gândiți voi cum să aflați unde cred eu că merge capra,și  ce are de gând să facă mai departe.Ah,o să fie și un premiu secret!!Ideea mea..am pus-o pe RapidShare ferecată într-o arhivă cu parolă.Ai mai jos link.
  Deci :
Premiu: 1 carte,câteva nuci,și un premiu secret! (ce fraier sunt...nu cred că se bagă nimeni pt o carte..dar mă rog,mă simt bine că fac asta,chiar de n-o să am câștigător).
Valabilitate: 21 Octombrie 2011.Dacă nu se ghicește,se mai prelungește încă o săptămână și tot așa,până mă reîncarnez eu și ghicesc.Numai să rămână valabil linkul de pe site atât timp,dacă nu...nu-i bai.
Raspunsul meu : Apasă-mă bine!  Parola o s-o afișez când se termină săptămâna de ghicit,doar dacă s-a ghicit.
Primul care ghicește,primul și singurul care primește.
Ah,vă dau prin poștă dacă nu sunteți din București,plătesc eu toot!



The Goat and The Well from Benjamin Cady on Vimeo.


           

3 comentarii:

  1. La început pare genul de situație în care nu știi cu cine să ții...are și capra farmecul ei :) După o vreme parcă îți vine să îți retragi simpatia îndreptată spre una din părți...

    RăspundețiȘtergere
  2. După o noapte de îndelungi frământări legate de viitorul caprei, revin cu un răspuns. Eu cred că merge la un magazin alimentar să-și cumpere niște apă plată și lapte (am văzut că are gusturi culinare ciudate și e și foarte însetată). Dar nu pleacă oricum, ci cu gândul că poate pe drum dă și peste un stăpân mai inteligent.
    Ar mai fi câteva variante, dar mă opresc la cele mai probabile :)Ah...ar mai fi un răspuns: nici tu nu știi unde merge capra :)

    RăspundețiȘtergere
  3. nu...se reporteaza premiul! ( Ce mare bucurie pt restul!!!,nu.)
    ceva ceva stii tu :)

    RăspundețiȘtergere