13 august 2011

Turtles tales (repetă repede de 10 ori)

Stăteam eu într-o zi pe lac,singur cum îmi place mie,relaxat într-un totul,gândindu-mă la nemurirea carapacei...când deodată....











...apari tu!Cea mai egocentrică țestoasă pe care o cunosc.Dintre toți buștenii plutitori te-ai găsit să te încălzești pe al meu.Ai venit să te așezi trofeu pe lemnul meu,lăsându-mi de ales doar să te privesc cu coada ochiului.







La revedere vise cu ochii deschiși.Bun venit rechini de apă dulce...am un pont pentru voi.Această țestoasă ce se afișează pe scena vieții ca fiind cea mai importantă dintre toate.Face tot ce se poate să ne dea indigestie și furnicături în stomac unor țestoase obișnuite și singure ca mine.Nu-i cinstit ce faci tu,țestoasa ispită.Dacă ți-aș întinde mâna pentru ajutor nici nu ai clinti să mă ajuți.







Să te ia rechinul!


                                                                             

Crezi că nu te aud?Ipocritule!Ce vină am eu că am o carapace mai frumoasă?Ce vină  am eu că tu ești complexat de prezența mea?!Nu ești prima țestoasă care mă vrea pradă la rechin,ca să se hrănească apoi cu resturile din mine.Nu ești prima care îmi fură priviri,fără a veni la mine,ca la un prieten,să putem discuta lucruri banale ale vieții...nu,voi mă vedeți doar ca pe o pradă,una inaccesibilă,tulburătoare,și nesuferită.Ce dracu e cu tine?

-Nimic,doar că...n-am avut vreo speranță cu tine.
-Ce ar însemna o speranță pentru mine?
-Carapace tare,culori stridente,mușchi...
-Ai încercat să-mi zâmbești măcar,să spui o glumă?Să-mi povestești ceva despre tine,să împărțim sentimente comune?
....
-Nu,dar în zadar oricum.
-De ce?
-A sosit rechinul....!!



-Unde?!Unde?!


4 comentarii:

  1. - Am glumit. Nu e niciun rechin... (Gluma am făcut-o. Acum ar trebui să-i zâmbesc, să îi povestesc ceva despre mine...)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu,nu se aprobă continuarea ta :P

    RăspundețiȘtergere
  3. dupa broaste testoase :)

    RăspundețiȘtergere