27 iunie 2011

Atenţie la hoţi!

Forgive me!
It's so funny:))

Se pare că o gaşcă nebună de infractori le dă bătăi de cap unor locatari din centrul  Bucureştiului.Anomalia acestui caz o reprezintă faptul că infractorii nu părăsesc incinta după ce intră prin efracţie în imobil.
Iată un  fragment din interviul luat  locatarei care se luptă cu aceste traume.
...
-Locuiţi la etaj sau la parter?
-Stau la parter.
-Şi cine sunt aceşti invadatori?
-Deci,eu stau la parter...
-Am înţeles asta.
-...curte,plantuţe,şi...melci oropsiţi,fără casă,care intră în casa mea şi lasă urme.
-Intră pe horn,şi-şi parchează sania pe locul dumneavoastră?
-NU!Puţină seriozitate!Nu ştiu pe unde intră!
-Eu propun să-i mâncaţi,sau să-i vindeţi.Nu în fiecare casă plouă cu bani.Unde îi găsiţi?Nu le puteţi da de urmă să aflaţi pe unde intră?Nu lasă urme?
-Pe covor.Am urmărit,normal.Urmele se pierd la un moment dat,sunt nişte păcălici.
-Umh...să înţeleg că reuşiţi performanţa să pierdeţi urma la o gaşcă de melci ce vă mişună prin casă?Nu mai ştiu care ştire este mai hilară în acest moment.
...
 Update!
Iată-l pe presupusul cap al acestei găşti nebune,cunoscut în lumea interlopă ca Melcul Leopardul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu