23 mai 2011

D'ale lui Al Bundy

Tocmai ce mi-am cules adidaşii de pe sârmă,şi observ două găuri în călcâie.Una pentru fiecare călcâi.
Dacă exclud varianta ca doi pescăruşi să fi adulmecat vreo gumă de cireşe pe ei,şi să-i fi ciugulit până să-i crape...atunci trebuie să mă resemnez cu încă o pereche rănită pe câmpul de luptă.

Iată şi lista pacienţilor mei internaţi cu leziuni minore în debara :

-Adidaşi nr1 : Plagă prin împuşcătură în tălpi. Restul intact
-Adidaşi nr2 : Starea tălpii este bună. Explozie in partea superioară a pielii întoarse.
-Adidaşi nr3 : Pielea întoarsă arată foarte bine după aprox 4 ani. Talpa începe să năpârlească.
-Adidaşi nr4 : Talpă şi piele OK. Interiorul se erodează.
-Adidaşi nr5: Talpa,pielea,şi interiorul sunt relativ bune.Cusătura a fugit.


Nu există adidaşi perfecţi !
Q.E.D.

6 comentarii:

  1. Nu există perfecțiune nici în lucrurile care se vor mai mărețe, darămite în adidași...

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate s-ar putea...dar s-ar bloca piaţa apoi :)Ar muri chinezii pe capete.

    RăspundețiȘtergere
  3. tocmai iti inminez premiul pentru cel mai misto post. nu exista niciun concurs, dar insist.

    RăspundețiȘtergere
  4. Premiul concursului inventat doar pentru mine!

    Mulţumesc ! Fără replică...ba da,una...ce premiu?ce premiu?:)

    RăspundețiȘtergere
  5. o sa merg mai departe de-atit! iti dau marele privilegiu de a alege intre a] o pereche de sireturi pentru adidasi; b] o sirma colorata - rosie, verde sau albastra] de intins adidasii pe; c] cirese de furat

    sper ca intelegi cit esti de norocos

    RăspundețiȘtergere
  6. Ummmm...
    Înţeleg prea bine,şi vreau să-mi iau un timp de răgaz înainte de a-ţi înainta alegerea mea.
    Premiile îmi plac foarte mult!
    Mă gândesc până mâine...

    RăspundețiȘtergere