30 mai 2011

Am lezat controlul voluntar!

Şi a fost tare faină experienţa! Recomand!

Se ia un picior.
Se pune sub corp.(De preferat cu o lectură bună,sau o restanţă...să te ţină bine prins).
Se lasă până când simţi că nu-l mai simţi,şi-l mai ţii încă pe atât.
Apoi,după ce mirosul mămăligii cu brânză,smântână,ou,şi unt din bucătărie îţi intră pe nas,şi-ţi apare pe ochi...te ridici ca-n filmele cu zombiiees!
Se pune primul jos piciorul ce nu s-a ţinut sub corp ,apoi cel părăsit de nervi.
Plimbare plăcută!

Nu doar că nu-l mai simţeam la atingere şi nu-i mai simţeam greutatea,dar nu-l mai puteam controla sub niciun chip.Am păşit pe el,şi s-a îndoit de parcă era de plastelină.Am fost nevoit să mi-l trag cu mâinile până în bucătărie (zombie!,cum am zis),unde m-am aşezat jos.Apoi a început să pălească nesimţirea din el.A mai avut o zvâcnire,şi s-a stins.Imediat venele au început să pulseze alert,să-l lege iaraşi de restul corpului.M-am oprit din râs,iar mama din uimire/teamă.

Do it!

5 comentarii:

  1. Nu incercati nesupragheati.
    Faina senzatie, ma amuza de fiecare data cand patesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. io m-am nascut direct cu asta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Duuude,mă amuză avatarele...you're like my brother from another mother!:)

    Da scub...d'asta ne târşâim noi picerili împiedicate :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Fain scris, dar senzația descrisă numai faină nu mi se pare...Mi-e foarte familiară poziția în care ajungi să simți cele prezentate de tine, dar revenirea piciorului la viață se face cu ajutorul a mii de furnici, cactuși și arici, deci nu-mi place. Văd că părerea generală pe aici e că e amuzant...Înseamnă că eu sunt defectă...sau n-am simțul umorului...

    RăspundețiȘtergere
  5. E amuzantă,pentru că prin a nu-ţi putea controla şi simţi piciorul pentru o perioadă scurtă şi trecătoare,conştientizezi cât de norocos eşti pe lângă cei cu adevărat curajoşi.

    RăspundețiȘtergere