17 aprilie 2011

x-Taz

Taz mă numesc.
Îmi place :
-să cerșesc după afecțiune
-să dorm
-mingea roz de cauciuc
-să mă învârt 270° înainte să mă așez
-să ies pe fereastra mașinii și să-mi lipesc imensa limbă pe față
-cu aceeași limbă să-i trezesc pe toți din somn
-să dorm
-berea
-să fiu antisocial cu alții ca mine
-să intervin în discuții și să am mereu ultimul cuvânt de spus
-să dorm
-să alerg cu nasul prin roua dimineții

NU îmi place:
-de Ricky și Bobi
-când pietonii încetinesc mașina
-când Ricky mă tot miroase,și când mă ridică să dansăm amândoi pe două picioare(cred că-i gay)
-de purcel (R.I.P)
-când strănut
-să mi să spună că-s doar un câine
-să ies pe fereastra mașinii și să-mi lipesc imensa limbă pe față
-să vorbesc o limbă în gând,iar cu voce tare să fie alta
-apa
-să-l visez pe Ricky și/sau Bobi(cel ce se mândrește cu istoria rasei lui)



Ah,nu le-am trecut numele lor în dreptul pozelor.Aici interveniți voi,după indiciile din text.
Cine nimerește primește Răsplată :)


12 comentarii:

  1. In ordine de sus in jos: Taz, Ricky si Bobi. M-am grabit! Nu stiu daca asta este raspunsul.:) Felicitari pt. postare!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Posibil :) Las provocarea deschisa.Ai posibilul avantaj de a fi primul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bot-Scurt, Urechi-Ciulite, Petecuţ
    :)

    vreau o vafa

    RăspundețiȘtergere
  4. Știi prea bine care sunt criteriile după care primești vafe :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Bot-Scurt pare prea imbratisabil ca sa-l cheme Taz. iar Ricky... e nume de cocos.
    merg sa-mi dau examenul sa primesc vafe, poate imi trece vocea cu totu'.

    RăspundețiȘtergere
  6. Gândești prea mult,nu te mai răzgândii.
    Să faci de o vafă!

    RăspundețiȘtergere
  7. Inițial am zis așa: Taz, Ricky și Bobi. Dar asta e și ordinea apariției în text, deci ar trebui să fie ceva la mijloc, dacă se pune problema ghicirii. Sau poate tocmai asta e: să ne faci să credem că ceva e altceva decât chiar e. După aceea, nu mi s-a părut că Ricky, cel identificat de mine, ar sta bine la capitolul dans. Mai apare și problema onomasticii: lui Bobi al meu i s-ar potrivi mai bine numele de Taz. Cu toate astea, Taz are o față mai predispusă la a cere afecțiune, chiar involuntar. Deci, Taz e Taz. Acum i-am încurcat destul încât să nu mai am habar care e unul și care e altul...Cred că mă întorc la prima variantă.

    RăspundețiȘtergere
  8. Firește.Mă așteptam la așa răspuns din partea ta :).Da,se crede a fi o ghicitoare...ai văzut cât de mult ne surprinde răspunsul prin simplitatea lui.
    Sau poate dau acest răspuns pentru a creea confuzie.Sau poate nu.
    Mâine o să le dezvălui identitatea.

    RăspundețiȘtergere
  9. Felcitări Cristi!
    Felictări "Scub"!
    Felictări Renata!
    Toți ați nimerit din prima,chiar dacă v-ați mai sucit.
    Răsplata este...aprecierea mea publică pentru participare :).
    Data viitoare,promit să fie un premiu "adevărat".

    RăspundețiȘtergere
  10. Cu intarziere raspund si eu: Taz, Ricky si Bobi :)

    RăspundețiȘtergere