26 aprilie 2011

O altă leneșă zi pe iarbă


Papucii de șapte milioane și jumătate!!! :)

7 comentarii:

  1. Cum "lenesa"? Cel putin pozele arata activitate intensa...sau asta imi transmit mie. Nici chiar tu nu cred ca erai prea lenes atunci, altfel nu te-ai mai fi obosit sa le faci si sa le publici... :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ăsta e meritul meu,că din lene am reușit să scot în evidență energia.Lăsând "modestia" la o parte...soarele a fost un răsfăț de aprilie,și să fi lenevit cu ochii la el,părea cea mai bună idee.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dap, a fost o zi superba:D.Pacat mare k nu i se vede mai bine mutrishoara Bellei cu flocicica in par;))...Si ce ai tu cu balerinii mei,huh?..Trecand peste asta,tre sa mai mergem neaparat intr-o zi sa mai lenevim impreuna :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Desigur,eu sunt "acolo",cam 5 zile din 7 :).Dar să-ți aducă Bella jucăria :p
    Papuci!Papuci! :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Floricica din părul Bellei este Bellis perennis. Se potrivesc :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Dacă cineva te-ar complimenta,și ar folosi "floare"...pe puțin te-ar mulțumi complimentul :))

    RăspundețiȘtergere
  7. :)) Poate m-ar mulțumi... era prea mare coincidența dintre numele Bellei și cel al florii ca să nu o remarc.

    RăspundețiȘtergere