5 aprilie 2011

Cine a traversat primul strada?Oul sau puiul?

     M-a luat pe sus deodată o stare care-mi ridică frustrările la nivel de sharing.N-o s-o împart pe cea mai neagră aici că stricăm spiritele.O culeg pe una,cu care s-au întâlnit și alții.Aceasta apare mereu de la stânga noastră.Dacă trăim aici,în minunata și dulce Românie.
    Se întâmplă ca uneori să mai traversez strada.Nu se întreabă nimeni de ce fac asta,ca-n dilema "Cine a trecut primul strada?Oul sau puiul?"Da,sunt 2 în 1.N-o traversez doar pe la zebră.Zebrele-s pe cale de dispariție pe aici ,și le protejez când mă grăbesc.Dar când o fac pe la zebră, pun la încercare amabilitatea șoferilor.Amabilitate...este nevoie mare de ea chiar și pe zebră.Șoferul oprește,eu verific și banda a doua să nu mă trezesc cu o surpriză,iar între timp domn șofer văzându-mă nesigur începe să facă un gest de "Hai treci odată,amărâtule!",fluturând mâna parcă aflată în cine știe ce substanță vâscoasă ce-i provoacă scârbă pe mimica feței.Parcă este nu știu ce rege în ținutul retardaților din "Țările de jos".Probabil se grăbea la o vânătoare de neuroni,iar eu stăteam în calea fericirii lui.
    Nu prea sunt răzbunător,dar acum câteva săptămâni pe când nimic nu mai conta,s-a găsit să oprească(mulțumesc!) un giurgiuvean.Până să se oprească de tot,a început să-și plimbe mâna prin rahat de cozonac,provocându-i aceeași greață,afișând și un "haide mă,treci" pe buze.Mi-am băgat și eu mâna în borcanul cu zâmbete ironice,și l-am invitat să plece că nu mă grăbesc.Schimb de afișe pe buze,și s-a dus mai iritat decât după ce oprise .
   Prin urmare,dacă cumva căluții de sub capotă se grăbesc undeva, nu-i opriți dacă știți că sunt irascibili.Este mai  bine pentru toată lumea.

P.S. Atenție la motocicliști!
P.P.S.Și la bicicliști!

4 comentarii:

  1. Nici eu nu-i înțeleg pe cei care opresc, dar nu au răbdare să reușești să și traversezi. Mai bine nu ar opri, doar nu te-ai arunca în fața mașinii lor (decât dacă ai anumite intenții). Poate că în gândul tău le-ai ura câte ceva, dar oprind și afișând fața de nerăbdători (plus gesturi), pot fi siguri că le urezi și mai multe...

    RăspundețiȘtergere
  2. Sau,data viitoare mă fac că-mi scapă piunezele alea mari din pungă,pentru că mă grăbea:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cand suntem soferi injuram pietonii, cand suntem pietoni injuram soferii... Cand stateam in drepta eram fosrte nervoasa si grabita, de cand am trecut pe stanga, la volan, am inteles ca daca sunt nervoasa nu ajung mai repede... Dar mai sunt si cetateni care se plimba pe trecere cate 10 min, ca deh...sunt pe "dreptul lor".
    Unde e dreptatea???

    RăspundețiȘtergere
  4. Dreptatea e legea?Nu cred :))
    Dreptatea ne-o facem noi.Dacă reușim sa îi înțelegem pe toți cei din jur,dacă ne punem un pic în pielea lor să ne dăm silința măcar de a-i înțelege și am mai lăsa de la noi,ar fi pace și liniște pe lume...cine mai își dorește asta?(în afară de fetele de la miss).Poate exagerez...da,șoferii și pietonii n-or să se înțeleagă niciodată,decât dacă ar fi străzi suspendate...în cazul țarii noastre,doar dacă pietonii ar putea să zboare.

    RăspundețiȘtergere