7 martie 2011

Reguli de calatorie cu inima

1.In asteptarea inimii nu stationati dincolo de banda de siguranta marcata la marginea curajului.Treceti peste ea!
2.La oprirea inimii in statie, emotiile care coboara din inima au prioritate fata de cele care urca. Se recomanda atentie la urcarea si coborarea din inima pentru a nu calca gresit in spatiul dintre regret si placere.
3. Blocarea usilor de acces ale inimii este interzisa.
4. Urcarea si coborarea calatorilor in si din inima dupa anuntul de inchidere al glasului iubirii sunt interzise. 
5. Nu se recomanda stationarea in zona burdufurilor de comunicatie dintre trecuturile inimii.
6. Actionarea semnalului de alarma din inima  fara motiv este interzisa si constituie contraventie. Orice abuz va fi pedepsit.
Pentru informatii sau sesizari puteti folosi spatiul liber de mai jos.

6 comentarii:

  1. Destul de curajoase regulile și nu întotdeauna foarte ușor de respectat. O singură chestiune aș schimba la regula numărul 1. Sigur îți dai seama despre ce e vorba ;).

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu se schimba nimic :P:).
    Poti incalca regula ca sa-ti obtii fericirea,doar pentru asta sunt facute...sa ne limpezim mintea si sa aflam ce vrem cu adevarat.

    RăspundețiȘtergere
  3. De când ai postat comentariul stau și mă uit la regulă (de cea gramaticală vorbesc), o analizez, încerc să îmi limpezesc mintea și am ajuns la concluzia că eu vreau să o respect în continuare, cu riscul de a-mi periclita fericirea :))

    RăspundețiȘtergere
  4. oh cratima,oh ramai.
    Gresesc,platesc.
    Cred ca simbolizeaza puntea peste care pasesti banda de siguranta,ca sa-mi gasesc un motiv si eu.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ingenioasă și poetică explicația. Se acceptă. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. offff,Cata....:(...dak stiam k esti atat de sensibil te luam d mult de prieten;))...too bad....:P..pooopici multi...ocos:*

    RăspundețiȘtergere