23 februarie 2011

Ceva lipseste

Metroul dinspre X,a sosit.El nu era nici in acesta.El vine de la statia C,eu sunt la statia A.Dupa 30 secunde,soseste cel  ce merge inspre X.Decid sa ma urc,sa merg o statie spre X,la statia B,unde aveam sa ma urc in metroul in care venea el,doar pentru a amana criza de plictiseala.Intervalul dintre 2 metrouri din acelasi sens este undeva peste 3 minute astazi.Drumul dintre statii este de aproximativ 1 min.Ajung in statia B,cea dintre A si C,iar ceasul de pe peron indica timpul plecarii ultimului metrou la 2':40",mai precis cel care l-am vazut in statia A.In 2 minute vine alt metrou,urc,si sunt sunat de el,ca este in statia A,abia ajuns.Am cronometrat durata dintre statiile B si A in gand,1 minut si 10 sec.Cum?!?!Tunelurile timpului?Univers paralel?!Cat de anost sa fiu sa am aceeasi viata si intr-un univers paralel!

2 comentarii:

  1. M-ai pierdut...am senzația că citesc cerințele unei probleme de matematică de prin gimnaziu(și atunci eram la fel de pierdută). Totuși, cred că nu înțeleg pentru că la mine în oraș nu este metrou. Altfel chiar nu-mi explic... :))Mă apuc să mai citesc o dată.

    RăspundețiȘtergere
  2. Doar daca esti pierdut poti intelege:))
    E o situatie inexplicabila oricum.
    Loading Doodle...

    RăspundețiȘtergere