30 ianuarie 2011

De cateva zile sunt in sesiune.Nu este una dintre sesiunile cele mai infricosatoare,dar are si ea mandria ei.Ma face sa invat mecanic,atat de mecanic incat cred ca am devenit o masina,cu motor in doi timpi.Cu cateva zile inainte de cursa alimentez la pompa cu materia de invatat,cu cat ma apropii de examen mai mult,memoria se consuma.Ajuns,nu-mi ramane decat sa semnalizez la dreapta sau la stanga pe mana intuitiei,stanga?dreapta?care stanga?,apoi sa stau la semaforul nehotararii,palpaie a lapsus-portocaliu,din spate ma claxoneaza o restanta cu numere de vara.Am reusit sa scot un timp destul de bun.Next!

2 comentarii:

  1. First off I want to say wonderful blog! I had a quick question
    which I'd like to ask if you don't mind. I was curious to find out how you center yourself
    and clear your head prior to writing. I have had a tough time clearing
    my mind in getting my thoughts out there. I truly do take
    pleasure in writing however it just seems like the first 10 to 15 minutes are generally lost just trying to
    figure out how to begin. Any recommendations or tips?
    Thank you!

    Have a look at my website :: jocuri online miniclip

    RăspundețiȘtergere
  2. Excellent, what a website it is! This webpage provides helpful information
    to us, keep it up.

    My blog post jo cu impuscaturi

    RăspundețiȘtergere